Subject: Kutse eesti.ee mobiilirakenduse ettevõtja vaate ärianalüüsi töötuppa
From: "Eva-Maria Lass" <[email-masked]>
To: "Terviseamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Feb 2025 15:10:21 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea EISi klient!

Kutsume kaasa rääkima riigi digilahenduste arendamisel!
PwC Eesti ärianalüüsi tiim on koostöös Majandus- ja 
Kommunikatsiooniministeeriumi ning Riigi Infosüsteemi Ametiga läbi viimas 
eesti.ee <http://eesti.ee/>  mobiilirakenduse ettevõtja vaate ärianalüüsi.
💻 Kutsume ettevõtjaid 13. ja 14. veebruaril veebis toimuvatesse 
töötubadesse kaasa rääkima, milline info ja teenused võiksid ettevõtjatele 
riigiäpi kaudu mugavalt ja kiirelt kasutamiseks kättesaadavad olla. 
Ettevõtjate vajadustest ja tagasisidest lähtuvalt arendatakse riigiäppi 
2025. aasta jooksul edasi, täiendades seda ettevõtjatele oluliste teenuste 
ja infoga.
😊 Miks osaleda? Saad olla eesti.ee <http://eesti.ee/>  mobiilirakenduse 
ettevõtja vaate loomise juures ja rääkida kaasa, mis on ettevõtjate jaoks 
oluline - Sinu tagasiside loeb!
📌 Registreeru töötuppa siin:  <https://forms.office.com/r/bNYaTwqDFu> 
https://forms.office.com/r/bNYaTwqDFu

Eva-Maria Lass
projektijuht
ekspordi arenduse valdkond
ekspordi osakond
Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus (EIS)

+372 5326 9342
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Sepise 7, 11415 Tallinn

 <http://www.eis.ee/> www.eis.ee

See elektronkiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni. Kui antud 
kiri ei ole suunatud Teile, siis selle avaldamine, kopeerimine, levitamine 
või muul viisil kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla ebaseaduslik. 
Kui saite selle kirja ekslikult, palun teavitage sellest koheselt kirja 
saatjat ning kustutage kiri oma süsteemidest.
  _____

This e-mail may contain confidential information. If you are not the 
intended recipient you are hereby notified that any use, disclosure, 
copying, distribution or taking any other action in reliance on the contents 
of this information is strictly prohibited and may be unlawful. If you 
received this e-mail in error, please contact the sender and delete the 
material from your systems.